OdporúčameZaložiť web alebo e-shop
TOPlistNastavit ako domovskú stránku">
CHAT
02.08.2009
• Ivan.BJ  |  02.08.2009 09:00:17  |  IP: 91.127.---.---
Dalej co sa tyka ceny na uvod mas to OK , ale ake boli rady pred Mototechnami tak to si nevies ani predstavit, prve kusy ale boli dost lajdacky vyrobene, odpadavali klucky a podobne, bolo to ale na tu dobu velmi rychle a progresivne vozidlo, lebo kolegovia zo ZSSR zaspali dobu a Favo ich predbehol o hodne, oni sice vyrobili Ladu samaru a trojdverovu verziu sputnik ale k nam sa ich priviezlo malo, bolo to fakt strasne vozidlo. Ake boli ceny ? Velmi som tuzil po Marathone, bolo to prve akcne vozidlo, urobilo riadny rozruch na automobilovov trhu stal 225 tisic ceskoslovenskych korun.Tak som sa casom asi v r.1995 dostal k ojazdenemu Formanu silverline, to som bol neskutocny frajer v dedine aj v robote, fakt bolo to moje najkrajsie vozidlo co sa tyka interieru.Asi pre dnes staci lebo ti tu napisem roman.
• Ivan.BJ  |  02.08.2009 08:51:23  |  IP: 91.127.---.---
Ahoj, mas tam viacero nezrovnalosti.napr. Marathon sa vyrabal v r1992 a mal oznacenie 135 LS Marathon, od r.1994 sa vyrabal posledny akcny model Soliter s vybavou rovnakou ako Silverline a Black line, cize posledne tri akcne modely mali rovnaku vybavu, akuratsoliter mal zadne kridlo a hagusy.Su tam este zopar nezrovnalosti.

08.02.2009
• anonym  |  08.02.2009 21:06:32  |  IP: 78.141.---.---

25.11.2008
• martin csomor  |  25.11.2008 23:10:13  |  IP: 89.173.---.---
no nase 2. ŠKS forum :-)

17.09.2008
• mario.tn  |  17.09.2008 15:47:04  |  IP: 92.52.---.---
Ahojte tak vás vítam na tomto webe
Nový príspevok
nick  
text
 
 
689+7deväť  =  
Vyplňte kontrolu proti SPAMu.
Vytvorené službou WebLahko.sk  |  Nahlásiť protiprávny obsah!  |   Mapa stránok